REGULAMIN WIZYT
§ 1
Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania z usług świadczonych w Salonie Kosmetycznym MakeUp MS Beauty Magdalena Szcześniak zwanego dalej „Salonem Kosmetycznym”.Klienci Salonu Kosmetycznego mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą”.
Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług. Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Gabinetu.
§ 2
Definicje
Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt
i korzysta z Usługi.
Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Gabinetu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
Salon Kosmetyczny – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
Usługodawca – oznacza:
Magdalena Szcześniak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Usługi Kosmetyczne Magdalena Szcześniak adres:
ul. Legionów Polskich 63, 41-300 Dąbrowa Górnicza,
NIP: 6252474835, REGON: 386968165,
adres e-mail: makeupmsbeauty@gmail.com,
adres strony: https://www.makeupmsbeauty.com/
tel. 504-318-542
§ 3
Klienci
Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Usługodawca jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.
§ 4
Świadczone usługi
Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług dostępnym na stronie: www.makeupmsbeauty.com
Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną na stronie: www.makeupmsbeauty.com
Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
§ 5
Rezerwacja wizyt
Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty online oraz osobiście w salonie. Aby dokonać rezerwacji należy zapoznać się z ninieszym regulaminem oraz zaakceptować jego warunki. Celem rezerwacji wizyty online, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 50 zł do 3 dni roboczych od daty rzerwacji terminu wizyty. W przypadku nie opłacenia zadatku za wizytę, termin zabiegu zostaje anulowany. Usługodwaca po określonym wyżej czasie wysyła jednorazowe przypomnienie o należnej zapłacie za wizytę.
Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 1 dzień przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
Salon Kosmetyczny dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Gabinetu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Gabinecie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin. W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
Salon kosmetyczny dopuszcza jednorazową możliwość przełożenia rezerwacji terminu wizyty z powodów, niezależnych od klienta, takich jak: wypadek/zdarzenie losowe. W takiej sytuacji należy niezwłocznie poinformować salon o zaistniałej sytuacji, a zadatek zostaje zaliczony na poczet następnej wizyty. W przypadku nie poinformowania salonu o swojej nieobecności zadatek przepada, a możliwość zarezerwowania następnego terminu będzie możliwa tylko po opłaceniu całego zabiegu z góry, celem rezerwacji wizyty w salonie,
Klient ma możliwość opłacenia zadatku w wysokości 50 zł w formie depozytu, który zostanie naliczany na poczet przyszłych wizyt. Klient ma prawo do rozliczenia depozytu w dowlnej chwili.
§ 6
Spóźnienia
W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie Kosmetycznym Klient powinien stawić się w gabinecie na ok. 5-10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu, w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Gabinetu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 1 godziny.
Gabinet dopuszcza spóźnienie Klienta do 10 min, jednak czas spóźnienia jest wliczany w czas Zabiegu. W przypadku spóźnienia powyżej 10 minut Salon ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin natomiast zadatek wpłacony za wizytę przepada. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w § 5. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Gabinetu.
§ 7
Płatności
Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.Cennik Zabiegów dostępny jest na stronie www.makeupmsbeauty.com
W Salonie Kosmetycznym udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
– płatność gotówką
– płatność kartą
– płatność BLIK
– płatność przelewem na rachunek bankowy:
11 1050 1227 1000 0097 3326 4866
Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.
§ 8
Standardy pracy Gabinetu
Usługodawca oświadcza, że jest odpowiednio przeszkolony do pracy na zajmowanym przez niego stanowisku, jak również posiada wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym jego stanowisku. Usługodawca przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi. Usługodawca przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności usługodawca wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
Usługodawca jest zobowiązany do wykonywania zalecanych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów. W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane opatrunkiem stosownym do skali zranienia.
§ 9
Obowiązki Usługodawcy
Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany: przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia, w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta pisemne oświadczenie o stanie zdrowia, do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwwskazań do wykonania Zabiegu oraz zaleceń po zabiegowych, do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług, do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.
Salon kosmetyczny jest również ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z wykonywaniem usług kosmetycznych.
§ 10
Reklamacje
Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie Kosmetycznym w dowolnej formie.
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
Reklamacje składa się w formie pisemnej. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
§ 11
Dane osobowe
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Gabinecie.
§ 12
Postanowienia końcowe
Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu Kosmetycznego, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie Kosmetycznym. Aktualny Regulamin wizyt jest wywieszony i dostępny w Saonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 01.01.2024.